Privātuma politika

LiiR Latvia, SIA

Reģ.Nr. 40103683059

Juridiskā adrese: Maskavas iela 322, Rīga, LV-1063

Interneta vietnes www.liir.lv privātuma politika

1. Personas datu apstrādes politikas mērķis

Personas datu apstrādes politikas mērķis ir sniegt fiziskai personai (datu subjektam) informāciju par personas datu apstrādes nolūku, apjomu, aizsardzību un apstrādes termiņu datu iegūšanas laikā un apstrādājot datu subjekta personas datus.


2. Personas datu pārzinis un tā kontaktinformācija

Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA LiiR Latvia (turpmāk - LiiR Latvia),

vienotās reģistrācijas Nr. 40103683059,

juridiskā adrese Latgales iela 322, Rīga

LV-1063, Latvija,

tālrunis, 67250312

e-pasts: office@liir.lv

LiiR Latvia kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos jautājumos: 67250312, e-pasts: office@liir.lv vai vēršoties LiiR Latvia juridiskajā adresē, var uzdot jautājumus par personas datu apstrādi. Pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu var iesniegt saskaņā ar šī dokumenta 12. punktu.


3. Dokumenta piemērošanas sfēra

Personas dati ir jebkāda informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu. Personas datu definīcijas, paskaidrojumi un datu kategorijas norādītas Pielikumā Nr.1.

Privātuma politika tiek piemērota privātuma un personas datu aizsardzības nodrošināšanai attiecībā uz:

 

  • fizisku personu - klientu, darbinieku un citu pakalpojumu lietotāju (tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un esošajiem), kā arī trešajām personām, kuras saistībā ar pakalpojumu sniegšanu fiziskai personai (Klientam) saņem vai nodod LiiR Latvia jebkādu informāciju (tajā skaitā, kontaktpersonas, maksātāji u.c.); LiiR Latvia
  • LiiR Latvia biroju apmeklētājiem;
  • LiiR Latvia darbiniekiem;
  • LiiR Latvia uzturēto interneta mājaslapas apmeklētājiem (turpmāk - Klienti).

 

LiiR Latvia rūpējas par Klientu privātumu un personas datu aizsardzību, ievērojot Klientu tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem - Fizisko personu datu aizsardzības likumu,

Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.

Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Klients sniedz personas datus (LiiR Latvia interneta piederošās mājaslapā, papīra formātā vai telefoniski) un kādās uzņēmuma sistēmās vai papīra formā tie tiek apstrādāti.

Attiecībā uz specifiskiem datu apstrādes veidiem (piemēram, sīkdatņu apstrādi u.c.), vidi, nolūkiem var tikt noteikti papildu, specifiski noteikumi, par ko Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datus LiiR Latvia.


 

4.  Personas datu apstrādes nolūki

  • LiiR Latvia apstrādā personas datus pakalpojumu sniegšanai un preču pārdošanai:
  • klientu identificēšanai un piedāvājuma sagatavošanai;
  • līguma sagatavošanai, noslēgšanai, papildināšanai, pārslēgšanai un laušanai;
  • klientu apkalpošanai;
  • pakalpojumu sniegšanai un preču piegādei (līguma saistību izpildei);
  • pakalpojumu darbības nodrošināšanai / uzturēšanai;
  • pakalpojumu uzlabošanai un attīstībai;
  • pakalpojumu lietošanas veicināšanai, reklamēšanai un izplatīšanai jeb komerciāliem nolūkiem;
  • iebildumu izskatīšanai un apstrādei;
  • klientu apmierinātības mērījumiem, noturēšanai, lojalitātes celšanai;
  • norēķinu administrēšanai;
  • kredītspējas novērtēšanai, kredītu uzraudzībai;
  • parādu atgūšanai un piedziņai;
  • mājaslapu uzturēšanai un darbības uzlabošanai.
  • LiiR Latvia apstrādā personas datus biznesa plānošanai un analīzei:
  • uzskaitei, plānošanai un statistikai;
  • datu kvalitātes nodrošināšanai un efektivitātes mērīšanai;
  • tirgus un sabiedriskā viedokļa pētījumu veikšanai;
  • atskaišu sagatavošanai;
  • klientu aptauju veikšanai.

 

LiiR Latvia apstrādā personas datus informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā, kā arī citos specifiskos nolūkos, par kuriem

Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datu LiiR Latvia


5.  Personas datu apstrādes tiesiskais pamats

LiiR Latvia apstrādā Klienta personas datus, balstoties uz šādiem tiesiskajiem pamatiem:

  • līguma noslēgšanai un izpildei - lai noslēgtu līgumu pēc Klienta pieteikuma un nodrošinātu tā izpildi;
  • normatīvo aktu izpildei - lai izpildītu LiiR Latvia saistošos ārējos normatīvajos aktos noteiktos pienākumus;
  • saskaņā ar Klienta - datu subjekta piekrišanu;
  • likumīgās (leģitīmās) intereses - lai realizētu no LiiR Latvia un Klienta starpā pastāvošajām saistībām vai noslēgtā līguma, vai likuma izrietošas LiiR Latvia leģitīmās (likumīgās) intereses.

 

LiiR Latvia likumīgās (leģitīmās) intereses ir:

  • veikt komercdarbību;
  • sniegt telpu un teritoriju uzkopšanas pakalpojumus;
  • pārbaudīt Klienta identitāti pirms līguma noslēgšanas vai klienta apkalpošanas laikā – telefoniski, elektroniski, klātienē;
  • nodrošināt līguma saistību izpildi;
  • novērst nepamatotus finansiālus riskus savai komercdarbībai (t.sk., veikt kredītriska novērtējumu pirms preču un pakalpojumu pārdošanas un līguma izpildes laikā);
  • saglabāt Klientu pieteikumus un iesniegumus par preču pirkumu un pakalpojumu sniegšanu, citus pieteikumus un iesniegumus, piezīmes par tiem, t.sk., kas veikti mutiski, zvanot uz biroju, interneta mājas lapās e- pastos;
  • analizēt LiiR Latvia mājaslapu, interneta vietņu un mobilo lietojumu darbību, izstrādāt un ieviest to uzlabojumus;
  • administrēt Klienta kontu LiiR Latvia mājaslapās, interneta vietnēs un mobilajās lietotnēs;
  • veikt darbības Klientu noturēšanai;
  • segmentēt Klientu datu bāzi pakalpojumu efektīvākai nodrošināšanai;
  • izstrādāt un attīstīt preces un pakalpojumus;
  • reklamēt savas preces un pakalpojumus, nosūtot komerciālus paziņojumus;
  • nosūtīt citus ziņojumus par līguma izpildes gaitu un līguma izpildei būtiskiem notikumiem, kā arī veikt Klientu aptaujas par precēm un pakalpojumiem un to lietošanas pieredzi;
  • informēt par izmaiņām pakalpojuma sniegšanas kārtībā un cenrādī;
  • Informēt Klientus par jaunumiem nozarē;
  • nodrošināt vides izglītības aktivitātes;
  • novērst krāpniecību;
  • nodrošināt korporatīvo pārvaldību, finanšu un biznesa uzskaiti un analītiku;
  • nodrošināt efektīvus uzņēmuma pārvaldības procesus;
  • pakalpojumu sniegšanas, preču pārdošanas un piegādes efektivitāti;
  • nodrošināt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti;
  • administrēt maksājumus;
  • administrēt savlaicīgi neveiktus maksājumus;
  • vērsties valsts pārvaldes un operatīvās darbības iestādēs un tiesā savu tiesisko interešu aizsardzībai;
  • informēt sabiedrību par savu darbību.

 

6.  Datu apstrādes noteikumi no pārziņa citam datu pārzinim

Šie datu apstrādes noteikumi ir piemērojami tikai personas datu apstrādei, kas izriet no līgumiem par pakalpojumiem, kurus LiiR Latvia sniedz cita juridiskā persona.

Abas Puses darbojas kā neatkarīgs datu pārzinis.

Puses veic atbilstošus tehniskus un organizatoriskus pasākumus, lai nodrošinātu personas datu apstrādes drošību.

Puses nekavējoties, bet ne vēlāk kā 2 (divu) darba dienu laikā, informē otru Pusi par saņemto datu subjekta pieprasījumu, ja tas attiecas vai ietekmē otras Puses


veikto personas datu apstrādi (piemēram, pieprasījums ierobežot datu apstrādi) vai ietekmē personas datus (piemēram, pieprasījums labot datus). Puses labā ticībā savstarpēji sadarbojas (piemēram, savstarpēji apmainoties ar informāciju par personas datu apstrādi), lai izpildītu pamatotus datu subjektu pieprasījumus, kā arī lai nodrošinātu datu precizitāti visu datu apstrādes laiku.


7.  Personas datu apstrāde

LiiR Latvia apstrādā Klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un LiiR Latvia saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus.

LiiR Latvia attiecībā uz Klientu var veikt automatizētu lēmumu pieņemšanu. Klients par šādām LiiR Latvia darbībām tiek informēts atsevišķi saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Klients var iebilst automatizētu lēmumu pieņemšanai saskaņā ar tiesību aktiem, tomēr apzinoties, ka atsevišķos gadījumos tas var ierobežot Klienta tiesības izmantot atsevišķas viņam potenciāli pieejamās iespējas (piemēram, saņemt komerciālus piedāvājumus).

Automatizētu lēmumu pieņemšana, kas Klientam rada tiesiskās sekas (piemēram, Klienta pieteikuma apstiprināšana vai noraidīšana), var tikt veikta tikai līguma starp LiiR Latvia un Klientu noslēgšanas vai izpildes gaitā, vai pamatojoties uz Klienta nepārprotamu piekrišanu.

Ar Klientu noslēgtā līguma saistību izpildes kvalitatīvai un operatīvai nodrošināšanai LiiR Latvia var pilnvarot savus sadarbības partnerus veikt atsevišķas preču piegādes vai pakalpojumu sniegšanas darbības, kā piemēram, pakalpojumu ierīkošanas darbu veikšanu, maināmo paklāju un higiēnas materiālu piegādi un tamlīdzīgi. Ja izpildot šos uzdevumus, LiiR Latvia sadarbības partneri apstrādā LiiR Latvia rīcībā esošos Klienta personas datus, attiecīgie LiiR Latvia sadarbības partneri ir uzskatāmi par LiiR Latvia datu apstrādes operatoriem (apstrādātājiem) un LiiR Latvia ir tiesības nodot LiiR Latvia sadarbības partneriem šo darbību veikšanai vajadzīgos Klienta personas datus tādā apmērā, kā tas nepieciešams šo darbību veikšanai.

LiiR Latvia sadarbības partneri (personas datu apstrādātāja statusā) nodrošinās personas datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar LiiR Latvia prasībām un tiesību aktiem, un neizmantos personas datus citos nolūkos, kā tikai ar Klientu noslēgtā līguma saistību izpildei LiiR Latvia uzdevumā.


8.  Personas datu aizsardzība

LiiR Latvia aizsargā Klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un LiiR Latvia saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resurs LiiR Latvia us.


9.  Personas datu saņēmēju kategorijas

LiiR Latvia neizpauž trešajām personām Klienta personas datus vai jebkādu pakalpojumu sniegšanas un līguma darbības laikā iegūtu informāciju, tajā skaitā, informāciju par saņemtajiem pakalpojumiem, izņemot:

  • ja attiecīgajai trešajai personai dati jānodod noslēgtā līguma ietvaros, lai veiktu kādu līguma izpildei nepieciešamu vai ar likumu deleģētu funkciju (piemēram, bankai norēķinu ietvaros vai nodrošinātu pakalpojumu);
  • rēķinu piegāde Klientam;
  • pasta sūtījumu izsūtīšana Klientiem par izmaiņām līguma saturā vai cenrādī;
  • saskaņā ar Klienta skaidru un nepārprotamu piekrišanu;
  • ārējos normatīvajos aktos paredzētajām personām pēc viņu pamatota pieprasījuma, ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apjomā;
  • ārējos normatīvajos aktos noteiktos gadījumos LiiR Latvia likumīgo interešu aizsardzībai, piemēram, vēršoties tiesā vai citās valsts institūcijās pret personu, kura ir aizskārusi šīs LiiR Latvia likumīgās intereses.


10. Trešo valstu subjektu piekļuve personas datiem

LiiR Latvia nodrošina normatīvajos aktos noteiktās procedūras personas datu apstrādes un aizsardzības līmeņa, kas līdzvērtīgs ar Regulu noteiktajam, nodrošināšanai.


11. Personas datu glabāšanas ilgums

LiiR Latvia glabā un apstrādā Klienta personas datus, kamēr pastāv vismaz viens no šiem kritērijiem:

  • tikai tik ilgi, kamēr ir spēkā ar Klientu noslēgtais līgums;
  • kamēr ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā LiiR Latvia vai Klients var realizēt savas leģitīmās intereses (piemēram, iesniegt iebildumus vai celt vai vest prasību tiesā);
  • kamēr kādai no pusēm pastāv juridisks pienākums datus glabāt;
  • kamēr ir spēkā Klienta piekrišana attiecīgai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits datu apstrādes likumīgs pamats.

 

Pēc tam, kad iepriekš minētie apstākļi izbeidzas, Klienta personas dati tiek dzēsti.


12.  Piekļuve personas datiem un citas Klienta tiesības

Klientam ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi. Klientam saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir arī tiesības pieprasīt LiiR Latvia piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt LiiR Latvia veikt to papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz Klientu, vai tiesības iebilst pret apstrādi (tajā skaitā pret personas datu apstrādi, kas veikta pamatojoties uz LiiR Latvia likumīgajām (leģitīmajām) interesēm), kā arī tiesības uz datu pārnesamību. Šīs tiesības īstenojamas, ciktāl datu apstrāde neizriet no LiiR Latvia pienākumiem, kas tam ir uzlikti ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, un kuri tiek veikti sabiedrības interesēs.

Klients var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu:

  • rakstveida formā klātienē LiiR Latvia birojā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu;
  • attālināti, iesniegumu parakstot ar drošu elektronisko parakstu, iesniedzot pieprasījumu no mājas lapas, autorizējoties;
  • kamēr ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā LiiR Latvia vai Klients var realizēt savas leģitīmās intereses (piemēram, iesniegt iebildumus vai celt vai vest prasību tiesā);
  • elektroniskā pasta veidā, parakstot ar drošu elektronisko parakstu;


Saņemot Klienta pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, LiiR Latvia pārliecinās par Klienta identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā ar normatīvajiem aktiem.

LiiR Latvia atbildi Klientam nosūta pa pastu uz viņa norādīto kontaktadresi ierakstītā vēstulē, elektroniski parakstītu atbildi e-pastā pēc klienta pieprasījuma, pēc iespējas ņemot vērā Klienta norādīto atbildes saņemšanas veidu.

LiiR Latvia nodrošina datu apstrādes un aizsardzības prasību izpildi saskaņā ar normatīvajiem aktiem un Klienta iebildumu gadījumā veic lietderīgās darbības, lai iebildumu atrisinātu. Tomēr, ja tas neizdodas, Klientam ir tiesības vērsties uzraudzības iestādē - Datu valsts inspekcijā.


11.  Klienta piekrišana datu apstrādei un tiesības to atsaukt

Klients piekrišanu personas datu apstrādei, kuras tiesiskais pamats ir piekrišana (piemēram, pakalpojumu lietošanas paradumu datu analīze, individuāli sagatavota reklāma u.c.), LiiR Latvia pakalpojumu portālos/lietotnēs, zvanot LiiR Latvia administrācijai 67250312, rakstot uz e-pastu office@liir.lv vai klātienē LiiR Latvia biroja juridiskajā adresē.

Personas datu kategoriju saraksts par datiem, kas var tikt apstrādāti saskaņā ar Klienta piekrišanu un citiem tiesiskajiem pamatiem, ir pieejams Pielikums Nr.1.

Klientam ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt datu apstrādei doto piekrišanu tādā pat veidā, kādā tā dota, tas ir -zvanot LiiR Latvia administrācijai 67250312, rakstot uz e-pastu office@liir.lv vai klātienē LiiR Latvia biroja juridiskajā adresē, un tādā gadījumā turpmāka datu apstrāde, kas balstīta uz iepriekš doto piekrišanu konkrētajam nolūkam turpmāk netiks veikta.

Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes, kuras veiktas tajā laikā, kad Klienta piekrišana bija spēkā.

Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta datu apstrāde, kuru veic, pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem.


12.  Saziņa ar Klientu

LiiR Latvia veic saziņu ar Klientu, izmantojot Klienta norādīto kontaktinformāciju (telefona numuru, e-pasta adresi, pasta adresi).

Saziņu par pakalpojumu līgumsaistību izpildi LiiR Latvia veic uz noslēgtā līguma pamata (piemēram, informācija par rēķiniem, izmaiņām pakalpojumos u.c.).

Saziņas laikā (ienākošie zvani, e-pasti) – LiiR Latvia pārliecinās par Klienta identitāti pēc sekojošiem kritērijiem:

  • Telefona zvans: zvanītāja kontakttālrunis - vai ir norādīts līgumā; Klienta līguma Nr.; personas kods; vārds, uzvārds; pakalpojuma sniegšanas adrese;
  • E-pasts: rakstītāja e-pasts - vai ir norādīts līgumā; Klienta līguma Nr.; personas kods; vārds, uzvārds; pakalpojuma sniegšanas adrese;
  • Klātienē: personu apliecinošs dokuments;
  • Pasta sūtījumi;
  • Kontakpersonas – pārdevēji.


13.  Komerciāli paziņojumi

Saziņu par komerciāliem paziņojumiem par LiiR Latvia un/vai trešo pušu pakalpojumiem un citiem ar tiešu nolīgto pakalpojumu nodrošināšanu nesaistītiem paziņojumiem (piemēram, Klientu aptaujas) LiiR Latvia veic saskaņā ar ārējos normatīvajos aktos noteikto vai saskaņā ar Klienta piekrišanu.

Klients piekrišanu LiiR Latvia un/vai tās sadarbības partneru komerciālu paziņojumu saņemšanai var dot LiiR Latvia pakalpojumu pieteikšanas formās LiiR Latvia pakalpojumu portālos/lietotnēs.

Klienta dotā piekrišana komerciālu paziņojumu saņemšanai ir spēkā līdz tās atsaukumam (arī pēc pakalpojumu līguma izbeigšanās). Klients jebkurā laikā var atteikties no turpmākas komerciālo paziņojumu saņemšanas kādā no šādiem veidiem:

  • nosūtot e-pastu uz adresi office@liir.lv
  • zvanot LiiR Latvia biroja administrācijai 67250312
  • klātienē LiiR Latvia biroja juridiskajā adresē.

 

LiiR Latvia pārtrauc komerciālo paziņojumu sūtīšanu, tiklīdz tiek apstrādāts Klienta pieprasījums. Pieprasījuma apstrāde ir atkarīga no tehnoloģiskām iespējām, kas var būt līdz trijām diennaktīm.

Izsakot savu viedokli aptaujās un atstājot savu kontaktinformāciju (e-pastu, tālruni), Klients piekrīt, ka LiiR Latvia var ar viņu sazināties, izmantojot sniegto kontaktinformāciju sakarā ar Klienta sniegto novērtējumu.


14.  Sīkdatņu izmantošana

“Sīkdatnes” ir sīka apjoma informācija, kuras interneta vietne saglabā Jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad Jūs apmeklējat interneta vietni. Tā ļauj serverim apkopot informāciju no Jūsu pārlūka, tādējādi Jums vienmēr nav dati jāievada no jauna, kad Jūs atgriežaties interneta vietnē vai pārejat no vienas lapas uz citu.

Vairāk informācijas par to, kā darbojas sīkdatnes, ir pieejams interneta vietnē cookiecentral.com.

Mūsu interneta vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu piedāvāto pakalpojumu kvalitāti. Mēs izmantojam sesijas sīkdatnes, pastāvīgās sīkdatnes un trešās puses (partneru) sīkdatnes, lai:

  • atpazītu jaunus vai agrākos Klientus;
  • atcerētos Jūsu ekrāna izvēles (preferences), piemēram, kontrasta krāsas uzstādījumus vai burtu izmērus;
  • atcerētos, vai Jūs esat (vai neesat) sniedzis piekrišanu mūsu sīkdatņu lietošanai šajā interneta vietnē;
  • anonīmi apkopotu statistiku par to, kā un kādus mūsu piedāvātos pakalpojumus Jūs esat meklējis;
  • nosūtītu reklāmu, kas Jums ir visatbilstošākā un vislabāk atbilst Jūsu interesēm. Sīkdatnes arī tiek lietotas, lai ierobežotu to, cik reižu Jūs redzat reklāmu, un lai palīdzētu izmērīt reklāmas kampaņas efektivitāti;
  • apkopotu uzticamu vietnes lietošanas informāciju, kas ļauj mums izmērīt, cik labi vietne atbilst tās lietotāju vajadzībām, un lai veiktu jebkādus nepieciešamos uzlabojumus;
  • analizētu tīmekļa vietnes apmeklēšanas intensitāti no noteiktiem ģeogrāfiskiem reģioniem.

 

Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažas sīkdatnes var ievietot trešās puses pakalpojumu sniedzējs, kas veic atsevišķas funkcijas mūsu vajadzībām.

Mēs sadarbojamies ar trešām pusēm, lai izsekotu Jūsu darbības mūsu interneta vietnē, lai uzlabotu mūsu mārketinga pasākumus un nodrošinātu Jūs ar reklāmu, pamatojoties uz Jūsu apmeklējumu mūsu interneta vietnē.

LiiR Latvia mājaslapās var tikt ievietotas saites uz trešo personu interneta mājaslapām, kurām ir savi lietošanas un personas datu aizsardzības noteikumi, par ko LiiR Latvia nenes atbildību.


15.  Citi noteikumi

Atteikties no vēstuļu saņemšanas ir iespējams, atbildot uz katru saņemto e-pasta ziņojumu, kas ir sūtīts no LiiR Latvia.

Klientam ir tiesības iesniegt sūdzību par nelikumīgu datu apstrādi datu aizsardzības uzraudzības iestādei, kas Eiropas savienības dalībvalstī Latvijā, kur notiks datu apstrāde, ir Datu valsts inspekcija.

Klienta datu apstrādes juridiskais pamats ir piekrišana un/vai līgumsaistību izpilde.

Ar mums var sazināties, rakstot e-pastu uz office@liir.lv, vai arī zvanot uz telefona nr. +371 67250312, vai nosūtot vēstuli pa pastu - Maskavas iela 322, Rīga, LV-1063, Latvija.

Share by: